Dagens rätt


Ibland är livet oförutsägbart.
Och de är kanske bra, för vem vill att livet ska vara en schlagerlåt?

Jag älskar att få arbeta fritt och ensamt i min lilla egna mp3 värld på dagarna. Men på kvällen så uppskattar jag att få komma hem till dig. Att bli omhållen när jag somnar...


Konstfimsprojekt den här veckan
Feministfilmen är färdig. de är rosa. de är glitter. de är en snygg bil. de är så antifeministiskt som nåt kan bli.
Och framför allt:  De är jävligt bra.
På tisdag är de visning för skolan. snacka om att vi kommer att bli hatade. och de värsta är att jag kommer att tycka om de!
ska försöka ladda upp filmen nån dag.

I höst hoppas jag verkligen på storstan och sthlm. och förhoppningsvis ett sambo byte ^^,

Nu ska jag samarbeta med min självdisiplin och försöka beskriva för beckmans varför jag är bäst i världen.
» Feedback
» Feedback : Anna

Klart vi delar lika på vårt byte! ;) Och angående ambulansföraren skulle jag inte ha något emot att han kom och räddade mig ur knipa. ;)

För övrigt är det bra med mig; stressad men jag lever och det är ju alltid något. Jäkla Statistik-kurs. Och jäkla sommarjobb. Men det löser sig nog, höhö. *försöker sig på en positiv inställning*

Hur står det till med Hanna? Går det bra med alla ansökningar? :)


» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback