Emelie fyller år!


Jag är elak, för jag prtade med Emelie i dag och glömde helt bort att gratulera henne på födelsedagen.
Så grattis emelie GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti 200 år!

image153
Foto: Mark


Min trevliga relativt nya vän och förhoppningsvis nya sambo till hösten!
Nån som har en fräsch lägenhet i innerstaden?
» Feedback
» Feedback : emelie

tack honey :)

man kan inte hålla koll på allt.

» Feedback : Anna

Klockrent resonemang, bränn pengarna så slipper du utgifter sedan, det ska jag använda så här i efterhand för att rättfärdiga mina inköp. ;) Vad det gäller eventuell inflyttningsgrej så funderar jag på att flytta det till helgen innan pga att det var många som inte kunde komma. Alternativt skjuta det på framtiden. :) Hur ser det ut för dig den helgen? Och hur är läget i övrigt?

2008-04-23 @ 23:32:27
URL: http://annasord.blogg.se
» Feedback : Anna

Skäms på dig Hanna, tacka nej till valborg i Uppsala? Bäst att du inte gör samma misstag nästa år. ;) Hur går det förresten med Stockholmsplanerna? Vore skoj att ha dig på närmare avstånd. :)

Och förresten ligger det nog i champagnefrukostens natur att den ska vara lite misslyckad. ;)

2008-05-04 @ 16:18:18
URL: http://annasord.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback