Legitimation, tack!


Jag har 26 läsare och typ ingen lämnar kommentar!?

Vilka är ni som smyger runt här och vet allt om mitt liv?

Vad tycker ni om bloggen, vad är bra, vad är dåligt? vad vill i ha mer av? vad vill ni ha mindre av?

image152

De här är iaf jag. En halvgalen lite felvriden formgivare (inte konstnär)
» Feedback
» Feedback : Klara:)

Saknar dig sötaste syster

2008-04-08 @ 20:06:20
» Feedback : Anna

Oj Hanna, jag kände nästan inte igen dig på bilden utan din vårdare i bakgrunden! ;) *retas* Nej, jag är bara bitter eftersom det snöar, förlåt. Hur går det med, öh, glitterskornas kamp mot feminismen? ;)

Och angående bloggen, tja, mer inlägg i allmänhet? :)

» Feedback : nawiie

Hello, trippade in här från Eriks blogg. Fin blogg och jag antar att det är Erik som fixat den hihi :)

2008-04-13 @ 09:41:28
URL: http://newl.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback