Sommar blir höst


Då var de snart dags att lämna Fårö för den här sommaren.
Känns lite tråkigt.
Men samtidigt åker jag till någonting som jag ser fram emot och gläds åt.
Och hela året ska jag spara känslan av att simma runt vid hammarsklinten och se solen glittra i vattnet.

Lägenhet på Götgatan och en plats på Nyckelviksskolans linje för tredimensionell form.
De kan faktiskt inte bli så mycket bättre.
De skulle förstås vara om jag blev antagen på Beckmans också. Då hade de liksom varit alldeles helt fullkomligt otroligt bra och trevligt.


Många roligt saker väntar också inom dom närmsta veckorna

Flytt och inredning, nån som vet vart man kan hugga ner träd med morakniv i Sthlms området?

Resa till Åland med Nyckelvik, Båtresan kan bli intressant. Åksjukepiller AB

Bröllop, de första som jag är stor nog att minnas att jag varit på. Eller jag hoppas att jag kommer att minnas de iaf ^^,

Formex mässan, äntligen! Nån mer som är sugen?



Sista arbetsdagen idag. Så nu lär jag ju jobba på lite grand!

Kram kram

» Feedback
» Feedback : Anna

Oj, oj, det här är fröken Fullbokad Inför Hösten hör jag. Vad roligt att höra om dina planer. :) Räkna med att jag kommer förbi Götgatan snarast för att kolla in läget. ;)



Och jag kan ju rekommendera åksjukearmband istället för piller, ifall du planerar att besöka vinbuffén. Varning för saftsmakande drycker bara. :)

» Feedback : Helena

Hej! Såg just bilden på dig som muslim! hahaha... Snyggt! Ring mig någon dag, måste höra hur du har det. Fått egen lägenhet? Härligt!! Kramar från mig! Kommer och hälsar på dig i höst:)

2008-08-09 @ 12:23:19
» Feedback : Anna

Lycka till på första skoldagen vännen! :)

2008-08-12 @ 12:21:14
URL: http://annasord.blogg.se/
» Feedback : .Westerdahl

yeahyeah, now where livin' it! ^^,

2008-08-12 @ 13:20:50
URL: http://www.erikwesterdahl.se
» Feedback : Ine

Hej fina du!



Åh, jag är så glad att livet är så bra åt dig! Du förtjänar allt gott, din slitvarg.



Jag har långt i från den lägenhet på Götgatan, men väl en andrahand i Jakobsberg 3-4 mån f o m januari. Så det är ju en "inkörsport". Grejen är att jag inte har många vänner i stora staden. Denna möjlighet dök upp lite plötsligt och oväntat. Kände att Ja, jag chansar och nappar så får vi se! I'm dying to get out of this town. Så efter Costa Rica befinner jag mig i huvudstaden. VILL DU BLI MIN VÄN? :-)



Puss!

2008-08-24 @ 23:35:40
URL: http://inemaria.blogg.se/
» Feedback : Spiderchick

åååh härligt att hänga på Fårö!

2008-08-30 @ 22:03:20
URL: http://spiderchick.blogg.se/
» Feedback : Ine

Hej vännen!



JÄTTETREVLIGT att pratas i går!

Ser verkligen framemot Sthlm.

Hör av mig närmre!



Och uppdatera bloggen oftare så äru gullig!



Puss.

2008-09-15 @ 22:30:51
URL: http://inemaria.blogg.se/
» Feedback : Jon

Hej!



Jag fick ditt sms før ett par dar sen, kul att høra av dig! :)

Jag har inga pengar på kontantkortet nu så jag får svara hær istællet!



Du verkar ju inte vara så aktiv med inlæggen ;) men tids nog ser du nog min kommentar!

Hur går det på skolan då? Några nya æventyr? Och bostaden då? Livet?



Jag mår bra och jobbar vidare i Oslo! Har børjat sjunga i kør också =O

Vi hørs vidare sen :)

2008-10-02 @ 16:00:04
URL: http://thym.blogg.se/
» Feedback : Emilie

Hej! Allt väl här! Där du är då? Vart är du? :P



Skaffat hund och skaffat hund.

Jag vet inte vems hund det är. Det vet ingen just nu.

Det är en liten problemhund så vi får se vart han hamnar.

:)

2008-10-13 @ 12:56:42
URL: http://solbarn.blogg.se/

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback