08 nummer på presentatören


- Hej, jag vill boka lerduveskytte på gotland
- Lerduveskytte? Jag sköter bokning för destination gotland
- Så du kan inte hjälpa mig med de?
- Nej, tyvärr!


- Hej jag vill åka hem!
- Okej, till vilken hamn vill du åka?
- Till Stockholm
- De blir till Nynäshamn då?
- Går de inga båtar till Stockholm?
- Närmaste hamn är tyvärr Nynäshamn som ligger fyra mil från Stockholm.
- Jaha!


- Jag vill åka till Visby
- Från vilken Hamn vill du åka
- Från Stockholm
- Från Nynäshamn då
- Ja, men går dom inte från flera ställen i Stockholm?


Dessa underbara Stockholmare, som anser sig vara centrum av universum, har underhållit mig en hel del under sommaren.
Och där ska jag snart bo... hmm


» Feedback
» Feedback : emelie

Nu ska du inte vara SÅN, alla Stockholmare är inte sånadär :)

» Feedback : Helena

HAHA skit kul ju! 08:or är alltid och kommer alltid att vara nollåttor!!

2008-08-04 @ 17:02:11
» Feedback : .Westerdahl

retards.. -.-



ps gullet, kolla in min blogg nu ;)

2008-08-06 @ 14:46:01
URL: http://www.erikwesterdahl.se
» Feedback : Ine

Läste kommentar i Annas blogg.

What's all this about lägenhet på Götgatan? Hur har du fått tag på den? :-) Lyllos!

2008-08-06 @ 20:53:20
URL: http://inemaria.blogg.se/
» Feedback : Jon

Stålsätt dig så du inte tappar nåt förstånd iom Stockholmsflytten!

Kramar gullet!

2008-08-07 @ 22:55:23
URL: http://thym.blogg.se/
» Feedback : Anna

Oj, vad spännande! :D Jag tänkte också fråga om lägenheten, sedan läste jag Ines kommentar och snokade runt - jisses, visste inte att det fanns studentlägenheter där! Är omåttligt nyfiken och du kan härmed se dig som inbjuden till Uppsala inom en snar framtid! Ja, och jag lär väl lurka runt en del i hufvudstaden jag med. ;)



För Team Anna går det bra. Har jobbat sista passet idag och är überlycklig. Blir en vecka Mora nu, sedan (nästan) en vecka Uppsala och därefter New York! Du hör ju själv, min sommar ska precis till att börja. ;)

2008-08-07 @ 23:15:02
URL: http://annasord.blogg.se/

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback