Äntligen fredag!


Har just varit hos Emma. Ätit laxsoppa och kladdkaka, riktigt gott. Såg även filmen Alla älskar Alice, för typ 5 gången. Men den är riktigt bra den filmen.

Jaa och Emma hade en seriös disskution (jag vet att de är felstavat, haha) om hennes bäbis kan skrika i magen. Jag menar den skriker juh när den kommer ut, så varför inte i magen. Efter ett tag kom emma på att den ligger i en massa vatten. Vi är kloka vi två. Och de finns mycket man kan undra över då de gäller bäbisar i magen, tur att de finns barnmorskor, eller vad säger du emma?? ^^,

Nu ska jag krypa i säng. Eller gå till sängen. Den här helgen ska jag inte behöva krypa till sängen en enda gång, de gjorde jag så mycket på lovet så de får räcka.



Bjuder på en underbar bild från möbelmässan.

image121


Godnatt!
» Feedback
» Feedback : Ine

Vilken Emma? Är hon med barn? :o

2008-03-01 @ 12:54:41
» Feedback : Jon

Ja precis! Vilken Emma?

Hur går det för dig nu efter lovet då godingen? Lika full av energi som vanligt?
Kramar!

» Feedback : Jon

Hade planer vettu ;)
Men jag har ju iiinga problem med Älvdalen! Hade jag tänkt klart där så hade jag ju varit överlycklig :D
Kramar

2008-03-02 @ 01:11:16
» Feedback : Anna

Haha, det var ett intressant förslag! :D Här har symaskinen gått på högvarv på sistone - byxor, klänning, kuddfodral, gardiner och whatnot. Vad sägs om HannAnna som samarbetsnamn? ;)

2008-03-03 @ 17:19:14
URL: http://annasord.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback