Antik Rundan


Har just kikat på Svt:s Antikrundan och jag måste säga att de är ett mycket intressant program.
Jag kan inte låta bli att låta tankarna flyga iväg när man både ser och hör hur upphetsade programledarna kan bli av ett föremål.

image8


Knut är min favorit bland antikexperterna. Han är en kort liten gubbe med glasögon. Och i förra veckans program berättade han minsann om hur intressant de var att dokumentera varenda gardinstång på Gripsholms slott. De är riktigt underhållande att se denna man i action. Ingen kan väl ha missat Bonde söker fru Fredrik och de finns likheter mellan dessa två både till utseende och sätt. Haha, Knut går liksom upp i falsett och blir helt ifrån sig när han ser ett speciellt föremål. Ungefär som när Bonde Fredrik upptäckte att de faktiskt fanns flickor här på jorden ^^,

Dagens tips: Om ni inte sett Antikrundan, så är de hög tid att göra de.

Godnatt på er!
» Feedback
» Feedback : emelie

haha ja antikrundan kan va lite kul ibland, det har du rätt i.
är han den där rödhåriga med där också? såg iaf han på stan för nån vecka sen... intressant info. kommer inte på vad han heter, retar mig lite faktiskt, så om du vet kan du väl säga till...

» Feedback : Wysteriia

Jag håller på att söka jobb i Örebro och Sthlm :D Får se vart jag hamnar ;)

2008-01-31 @ 22:36:48
URL: http://Wysteriia.blogg.se
» Feedback : Anna

Men tänk att få VARA MED i Antikrundan. Vad häftigt det skulle vara! ;D

2008-02-01 @ 01:05:33
URL: http://annasord.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback