Då kör vi då


Yes yes! Då var designen på plats och alla buggar är förhoppningsvis fixade. Tack älskling för hjälpen <3

Den senaste tiden har bloggämnen poppat upp i mitt huvud väldigt ofta. Nästan oroväckande ofta med tanke på att jag inte riktigt är en datamänniska.. hypokondriker som jag är började jag leta sjukdomar hos mig själv, dock utan resultat. En dag när jag klev in i köket så förstod jag. Där stod någonting nytt, nåt nästan lysande som trots sin tråkiga form såg väldigt spännande ut. Jag talar om familjens nykomling (vi är fyra nu för er som missat de) En Macbook. Den börjar bli några veckor gammal nu och jag inser att de måste vara den som någonstans i mitt undermedvetna tryckt på en bloggknapp. Den startar på en minut, inga krångliga knappar och snygg design, me like!
Så nu jävlar. Nu ska jag bli en bloggerska ^^,

Jag gillar mitt bloggnamn, jag älskar designen på min blogg och jag älskar att skriva. De här kan med andra ord inte gå fel.
Jag kommer att skriva om mig själv, mitt liv, min utblidning och mina drömmar. Jag kommer antagligen ha åsikter om allt och alla..
Eftersom jag läser konst och formgivning och gillar de så kommer jag förhoppningsvis att skriva om de också. Skulle gärna lägga upp en massa bilder på de jag gör. men eftersom de mesta ska användas som arbetsprover eller användas till andra viktigt saker så är de lite känsligt..

Ja ja, nu ska vi inte krångla till de här.
Jag säger varsågod och hoppas att innehållet ska smaka!



/ H
» Feedback
» Feedback : Anna

Verkligen SUPERLÄCKER blogg Hanna! :D Ser fram emot att få regelbundna uppdateringar om äventyren i ditt liv. Lita på att jag kommer kika in här regelbundet. ;) Ha det gött vännen!

» Feedback : emelie

oh hanna på gång, verkar lovande det här :)

nu räknar vid med daglig uppdatering!

2008-01-31 @ 08:12:57
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback