Skriv bara nått


Jag går på folkhögskola.. Vi fikar, umgås och har allmänt trevligt. Vi har inga prov och får inget betyg! Jag vet att jag inte har några som helst rättigheter att klaga men jag tänker göra de ändå!

De är torsdagar som är problemet. För de första är jag av någon anledning alltid hur trött som helst dessa dagar. jag snoozar alldeles för många gånger och får alldeles för brottom när jag inser hur mycket klockan är. De resulterar i stressig frukost. Till råga på allt så informerade min gulliga pojke mig vid min stressiga frukost att de var minusgrader ute och att jag skulle bli tvugen att skrapa rutorna på bilen. katching!!!
Våran första lektion är konsthistoria, som inte låter allt för exotiskt. En och en halv timmes kamp för att hålla ögonlocken uppe.
Sen fortsätter dagen med matte C lektion och vad jag tycker om den kan ni nog räkna ut själva.
Som om de inte räckte med två teoretiska pass, nej då. Efter lunch har vi ritteknik.
De här är kämpigt när man är van att ha 4 praktiska letioner om dagen.

Min självdisiplin har liksom tagit semester och de dåliga samvetet måste jag ha glömt hemma. Så utan att bry mig skolkade jag från matten och smyglyssnade på mp3 under ritlektionen, haha!


Blev ett gymbesök på eftermiddagen och nu lagar jag lite mat.
» Feedback
» Feedback : Anonym

Men för fan Hanna, det är ju mina skattepengar (bl.a.) som du sätter sprätt på när du inte utnyttjar din plats på lektionerna!!! Och matte som är så kul!!!
Skärpning bruden!

2008-02-01 @ 14:00:28

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback