Välkommen till bokningen, du pratar med Hanna


Om ni ringer till Destination Gotland och hör nån säga så, då kanvi väl prata om nåt annat än båtbiljetter!?

Min hals värker och irritationen mot dom kära stockholmarna växer för varje 08 samtal.
I en ochen halv arbetsdag har jag suttit i telefonväxel och kikat på en data skärm.
Man blir lite tom i huvudet...

Här kommer de snart att börja regna och åska. Havet är dimmigt och blåsigt.

Har sån grymt dålig inspiration just nu. Både till att måla, teckna och skriva.

Jag trivs så sjukt bra här på ön. Jag gör dock inte så mycket. Jag jobbar och njuter av naturen. Ingen krog, ingen tv.
Till och med min 50 åriga kära far har uttalat sig om mitt "pensionnärsliv"
Haha!
Dock har jag upptäckt vinet såhär på ålderns höst. Vin är så underbart!
Man blir så där härligt glad och fnittrig!

Gårdags kvällen spenderades på Heden i Hammars med Hedgolf!
De ni!
Jag och Erik kom på delad första plats ^^,
Kjelle pelle nästan sist.
I kväll blir de konsert i kyrkan med Fårö ungdomskör. Jag hoppas på att den är riktigt bra!

Kram på er!

» Feedback
» Feedback : emelie

Oh pensionärsHanna, när du kommer till sthlm ska jag se till att det blir mer vin för dig och då ska du inte bara blir glad och fnittrig utan lite partysugen också :)



Hoppas allt är bra med er.

Kramar

» Feedback : Anna

Pensionärsliv var det ja, höhö. :D



När du kommer till fastlandet i höst får vi sitta på min balkong i natten och pimpla vin. :D

2008-07-11 @ 17:04:00
URL: http://annasord.blogg.se/
» Feedback : AnnoOo~

behöver du ens vin för att vara fnissig??? ;) hihi.. glad och fnissig de e just så jag minns dig! ;D

2008-07-12 @ 00:30:07
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
» Feedback : Emilie

Vad härligt det låter!

2008-07-13 @ 16:26:16
URL: http://solbarn.blogg.se/
» Feedback : Ine

Stockholmare skulle behöva lite vin.



Frstn så tål jag inte vin!

Men vi kan ju alltid ha vin och sprit-kväll ;-)

2008-07-17 @ 22:06:10
URL: http://inemaria.blogg.se/

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback