la la la la la


Jag befinner mig på Fårö. På fårö info center. Min arbetsplats under sommaren.
Livet leker och jag är faktiskt nöjd med livet och allt i runt omkring.

De känns så himla underbart att äntligen vara här på den här underbara lilla ön som jag drömt om så länge.
Jag kopplar av och glömmer verkligheten totalt. (vilket märks på mitt bloggande, vaddå internet??)


Just nu sitter jag och väntar på att få stänga. Vilket jag ska syssla med fram till klockan 17.00. Inte en människa. tråk tråk.
Vad har jag då roat mig med dessa timmar, jo:

- jag har kollat alla bilddagböcker jag vet + några till

- jag har läst alla bloggar jag kom ihåg (och nej, jag orkade inte kommentera ^^, )

- jag har upptäckt attvi har en uppstoppat säl här på info centret. Jaghar klappat den och insett att den har päls. efter mer ingående studier konstaterades även att sälen inte har en fena utan två fötter!!! och tår! och tånaglar!!? hur klipper de naglarna tro?

Nu börjar de åska här också! som om de inte var nog med regn. usch

Kram på er!
» Feedback
» Feedback : Get

Du är så söt, hanna!

2008-07-02 @ 09:54:39

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback