Uppdatering. Skolor!


Kom just på att ni kanske undrar hur de gått med alla skolor jag sökt!

Jag har sökt:

- Örebro konstskola

- Hällefors folkhögskola, inredningsdesign

- Nyckelviksskolan, tredimensionell form

- Beckmans kvällsskola FORM

- Beckmans högskoleutbildning FORM


Just nu ser prognosen ut följande

- Örebro konstskola vill ha mig, jag vill dock inte ha dom!

- Hälleforsinredningsdesign, vill också ha mig. Men jag skippar dom

- Nyckelviksskolan. från början 5:e reserv. Nu 1:a reserv (jag är lycklig endå. 88 sökande på 16 platser ^^,)
chansen är stor att jag kommer in!


Jag är antagen på beckmans kvällsskola!!!!! jippi jippi   Fick veta de idag!!!
Jag är så himla lycklig sprallig och jag vet inte vad :) :) :)
utbildningen är på kvällstid och ettårig. En förbetedande utbildning och stor chans att komma in på beckmans nästa år ^^,

Beckmans högskoleutbildning FORM. Vet inte hur många som sökte med de brukar vara några hundra. 18 blir utvalda till intervju, och jag var en av dom!!! ^^, vilket är himla bra för att vara20 år och söka för första gången!
tyvärr kom bara 12 st in. Och jag var inte en av dom. Men jag är första reserv så chansen är ännu stor!
Så jag hoppas hoppas.
 


kram på er!

» Feedback
» Feedback : shine

wow, vad koolt att du blivit antagen på så många olika skolan och att du bara kan välja och vraka. :D



lycka till!

» Feedback : Get

blir vi sambos, Hanna? blir vi det? jag vill bli sambo med dig! :) ringer dig ikväll! du är grym! puusss!

2008-07-02 @ 09:57:33
» Feedback : Jojo

Härligt! Jag håller tummarna för att en sista ångrar sig och lämnar platsen till dig!=)

Jag kom in på reseledarskolan, så det blir Norrtälje till hösten! =) Ha de så bra där borta på ön! Kramar!!

2008-07-05 @ 15:23:48
URL: http://drulljojo.blogg.se/
» Feedback : Ine

FAN VA HÄRLIGT, HANNA!



Med den där inställningen är och blir man bäst!



Carry on <3

2008-07-10 @ 19:53:46
URL: http://inemaria.blogg.se/
» Feedback : Anneli

WOW! Beckmans!

Häftigt jao! Vad har du tänkt bli? Formgivare (vad gör en sån?) eller... vad heter en sån som leker med keramik hela dagarna?

2008-07-27 @ 14:09:03
URL: http://skuggflamma.blogg.se/

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback