Efva Attling


Jag älskar efva Attlings underbara saker. Dom må vara simpla och enkla men ack så underbara.
Om de är nån som vill köpa en present till mig så kommer lite förslag här.


image130

image131image132

"Amor Vincit Omnia ? kärleken övervinner allt ? är namnet på Efva Attlings första glaskollektion för Orrefors. Det är en kollektion som andas lyx, tvåsamhet, kärlek och bröllopsgåva. Glasen är en stilren symbios mellan de två materialen kristall och silver. Runt glasens ben vilar en handgjord silverring med inskriptionen Amor Vincit Omnia."



image133
» Feedback
» Feedback : emelie

det är rätt, visa erik vad han ska köpa för billiga prylar för att skämma bort dig :)

» Feedback : Wysteriia

Ja nu bor jag i Älvdalen tills jag vet vart jag ska ta vägen ;D

2008-03-15 @ 11:37:20
URL: http://Wysteriia.blogg.se
» Feedback : Anna

I'm with ya there, sistah. :) Särskilt såld är jag på hennes "Amor vincit omnia"-kollektion. Såg för ett tag sedan att det på NK fanns någon specialspecialutgåva av champagneglasen. 30 000. Per glas. :S

2008-03-16 @ 11:02:08
URL: http://annasord.blogg.se
» Feedback : Sofia

Jobbigt att behöva slå sönder glasets fot för att komma åt ringen. :P

2008-03-17 @ 00:31:14

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback