Jag är lyckligast i världen


Jag är bäst av alla människor i hela världen!
Jag älskar mig själv högst.
Jag lyckas med allt och behöver aldrig någonsin tveka på min förmåga att lyckas med någonting jag vill lyckas med!
Jag är snygg smart och vältränad.
Och de bästa av allt, jag är numera en 75 A.

Jag har alla befogenheter man kan tänka sig att hata typ 20% av mina lärare i skolan. Jag har även alla rättigheter (och patent) på att gnälla på 20% av mina lärare. Och ja, alla mina åsikter stämmer!


Jag har gråtit av glädje typ 3 gånger i dag.
1. Den första åt en apa som tillsammans med två ap kompisar tagit emot an kamera av en åttaårig pojke i Afrika, vilket ledde till att den åttaåriga pojkens pappa inte blev allt för lycklig. (kan ni se apan framför er, inte? börja på konstskola eller börja knarka, då blir skämtet väldigt roligt)

2. Åt Annas bild med utförlig förklaring om hur man ska bete sig om man får en amputations skada.
Lägg märke til rosetten som den amputionsskadade haft tid att knyta.
(ja, jag har stulit bilden av Anna utan att fråga. Nöden har faktiskt ingen lag!)
Undra förresten vilken kroppsdel bilden föreställer?? några tips?

image124


3. Jag och Stefan ägnade eftermiddagen åt att kika in fina lägenheter i Vasastan Sthlm. jag låg på golvet och grät och stefan låg dubbelvikt i soffan. Vad som var så roligt, de minns jag faktiskt inte.


Jag har nästan gråtit av att jag blivit rörd en gång i dag.

1.
När min söta underbara gravida kompis Emma berättade någonting om hennes bebis


Jag har gråtit av ledsenhet för för många saker i kväll
De började nån gång vid åtta tiden och sedan dess har jag gråtit i perioder (läs konstant)

tex. för att två personer som blivit spetsade på samma spett under en tågolycka inkom till Grays anathomy och den ena dog.
tex. för att jag saknar gotland
tex. för att Kjell den lilla tönten ska åka till Gotland utan mig om typ 31 timmar
tex. för att jag har en omtänksam familj
tex. för att jag inte vill flytta till Stockholm
tex. för att de inte finns någion lämplig utbildning i örebro
tex. för att jag saknar gotland
tex. för att jag älskar min undrbara erik så otroligt mycket
tex. för att de regnar


Och om någon undrar så är de inte alls så att jag har mens!




image125

varför blev inte jag bjuden på barbapappa kalas?



» Feedback
» Feedback : .Westerdahl

bloggträff med mingel aka. barbapappakalas? ^^,

» Feedback : Emilie

haft närkontakt med isen ;)

2008-03-12 @ 23:33:09
URL: http://solbarn.blogg.se
» Feedback : emelie

försök att hålla dig till glädjetårarna Hanna. Schysst om du har en lägenhet i Vasastan, kan jag bo hos dig i höst då :) haha

2008-03-13 @ 07:03:48
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
» Feedback : emelie

det finns en av dina "tex.-punkter" som jag inte gillar... klart du vill flytta sthlm :) eller iaf, om du kommer in på det du vill iaf.

2008-03-13 @ 13:07:29
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
» Feedback : Emilie

PMS heter det :P

2008-03-15 @ 01:07:30
URL: http://solbarn.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback