Katching!


Jag är just hemkommen från ett träningspass, core med boll.
Vår ordinarie tränare kunde inte komma idag så vi hade den andra core tränaren.
Det är nog inget fel på henne det är nog bara alldeles för mycket hormoner i min kropp just nu. Antagligen är hon jätte snäll och trevlig. Men jag står inte ut.
Hon har liksom den där perfekta tränade kroppen, kan vrida och böja sig hur somhelst, pratar som om hon hade manus (hennes skämt är  inplanerade) Och hela tiden ler hon påklistrat. hennes kläder sitter perfekt och hon mäter säkert skosnörerna så att hon har lika mycket på varje sida innan hon knyter den perfekta knuten.
Om ni har sett filmen klassfesten så kan hon jämföras med Lollo, magnus fru! sådär otroligt för mycket perfekt.

Men jag är glad endå!
Nu ska jag sy klart min klänning!
Jag ska inte alls vara avundsjuk på Kjell som befinner sig på Fårö.

image134

 Fårö kyrka

image135

Raukar
» Feedback
» Feedback : agisa

vilka fina bilder!

» Feedback : Jon

Gotland är fint!

Jag brukar också fundera bakåt och framåt i tiden, och på dig :)

Jag känner ingen panik, och jag grämer mig inte. Lite synd är det ju såklart med pauser i kontakten, men var sak har sin tid. Jag ser verkligen fram emot nästa gång vi ses! Jag har lov nästa vecka och kommer hem då. Du? :)

"Tiden är din vän"

2008-03-17 @ 13:06:52
URL: http://thym.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback