Måndag


Min skola har påsklov. Vilket betyder att Hanna har alla lokaler och maskiner för sig själv. Ingen lärare som går runt och kommenterar, Inga irriterande skratt från irriterande människor som ekar mellan klassrummets väggar.
Åkte ut till 8 i morse och satt helt koncentrerad och arbetade mett en kakfat i keramik till klockan 12. Helt underbart. Fast egentligen vet jag inte om de är positivt att jag arbetat bäst när jag är själv. Jag kommer att bli enstöring om jag ska försörja mig på de här.
Mina kära klasskompisar brukar tala om för mig att jag förvandlas till en egoist på lektionerna. Dom förstår inte att de är möjligt eftersom jag är så trevlig på rasterna. Haha, jag uppfattar inte riktigt de. Men jag litar på dom och de är helt klart intressant.

I moron och på onsdag blir de skola. Sen beger jag mig hem till den kära dalen och på fredag morgon åker familjen på den årliga påskresan till fjällen. I år ska Erik också följa med, vilket ska bli jätte roligt.

Helgen efter är de Stockholm och 50 års fest på schemat.
Morbror börjar nämligen bli gammal och ska ha kalas med öppet hus på fredagen och middag på lördagen. Hela släkten kommer att vara där och alla ska bo på samma hotell! Kommer nog att bli riktigt roligt.
Och u kom jag på att jag har en massa placeringskort till middagen att göra. tur att de är några dagar kvar.


Min kära pojkvän är hos sin klasskompis och har lämnat mig själv. Jag har haft riktigt mysigt här med Anna pihl och häxdansen (ny serie på svt, tror de n hette så) Men nu börjar de bli läggdags och då vore de ju ganska mysigt om han kom hem... Kanske man ska dra iväg ett litet sms!?


Yes yes!

Godnatt på er!
» Feedback
» Feedback : emelie

Godnatt Hanna.
Glöm inte att jag gärna ta en fika med dig och Erik när ni är bakis efter 50årsfesten :)

» Feedback : Anna

Ha ett härligt påsklov så hörs vi av nästa vecka! :)

2008-03-21 @ 12:23:52
URL: http://annasord.blogg.se
» Feedback : Jon

Vad kul att du har inspiration! Att sitta och förkovra sig i något helt ostört är bland det bästa som finns!

Hoppas du har haft ett fint lov!
Kramar!

2008-03-26 @ 02:12:14
URL: http://thym.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback