Uppdatering


"Några toner en röst och plötsligt förflyttas jag bakåt i tiden"
"Att spräcka ballongen var inte så svårt. de gjorde ilskan och sveket utan problem. Men att plocka upp alla delarna från golvet och gå vidare. De var inte lika lätt"
"Jag drömer alldeles för mycket. Inbillar mig att en idiotisk grej är helt underbar. precis som jag hellre skulle stå på Braidar i Vinterstormen än att äta lussebullar i soffan framför tv:n."

"Jag är en drömare och kommer alltid att behöva ljuga för mig själv för att må bra"



20 grader varmt, sol, snart klar med alla prover. Längtan hem. Längtan efter gotland.
Om 3 dagar har jag postat allt.
Om 6 dagar befinner jag mig i Dalarna.
Om 15 dagar befinner jag mig på Fårö.
Om ca 90 dagar vill jag befinna mig i Stockholm.

» Feedback

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback