visk visk


Jag är så lycklig. Min kropp är så snäll mot mig. Om exakt 9 dagar ska mina arbetsprover vara inlämnade till de 2 skolor i sverige där de är typ svårast att komma in. Nu exakt 9 dagar före får min kropp för sig att bli sjuk. Eller närmare bestämt min hals, övriga förkylningssymtom har inte visat sig än och dom skulle bara våga göra de.
Under natten känns de som om nån har smugit sig in i vår lägenhet och placerat en tennisboll i min hals. Jag kan inte svälja och jag kan inte prata. Jag viskar lite fint. Och erik har redan börjat uttnyttja situvationen genom att låtsas att inte höra när jag viskar order "gör de" gör de"...


Positiva saker:

- Om 23 dagar är de Gotland och Fårö! ÄNTLIGEN

- Jag får vara hemma från skolan







Wiskey, ska inte de hjälpa tro???
» Feedback
» Feedback : Jojo

Åh stackare! Krya på dig!!

De är jobbigt med arbetsprover.. de vill liksom aldrig bli klara förens i absolut sista sekunden...=P

» Feedback : Anna

Tack så mycket! :) Du fick nästan helt rätt - dagen blev onyttig, tidvis solig och faktiskt alldeles underbar.



Skvaller? Jag är en sucker för skvaller! Och jag har inte hört något åt det hållet på jättejättelänge, så chanserna är goda att du vet något jag inte vet! nyfiken



Krya på dig förresten!

2008-05-14 @ 18:08:18
URL: http://annasord.blogg.se/
» Feedback : Anna

Det där var skoj! Jag lyckades lämna en kommentar utan att fylla i en säkerhetskod. Plus att mitt "nyfiken" med stjärnor runt blev fetstilat. Måste lämna en kommentar till för att se om det funkar igen! klickar på knappen

2008-05-14 @ 18:10:31
URL: http://annasord.blogg.se/

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback