Dagens positiva..


- Jag har suttit i telefonkö hos sj i snart en timme. Det får människor att till och med känna blogglust, vilket är en väldigt ovanlig känsla hos mig. De är helt klart skadligt med telefonkö.

- I Dag har jag inandats gipg, betong och andra trevliga ämnen i dammform då skulpturverkstadsförrådet skulle städas i skolan. stenlunga.se

- Vi har haft spanska dagen i skolan vilket innebär att en man kommer dit och står modell i några timmar. Efter det så dansar han spansk dans, typ flamenco, i två timmar, med enormt engagmang. Men jag lyckades faktiskt hålla mig för skratt.

- Jag har i dag fått vet att jag har fel på mina ögon. Tydligen tog det 21 år och 3 optikerbesök den senaste månaden för att komma på de. så nu kostar mina glasögon 5250 kr i stället för 2800 kr som dom minsann kostade för 2 veckor sedan.

Jag borde packa, gå till ett galleri, tvätta, städa, röja förrådet, köpa rouge och tvålmassa...
» Feedback
» Feedback : Ine

Underbara vän!



I morgon kommer jag ner till staden! Kan du inte skicka ett mess när du ser detta - min mobil har gått och dött och tog med sig kontakterna i graven. Så att jag har ditt nummer! Vi får hitta på nåt när du har en ledig stund... (om du vill på denna lediga stund)



Puss!

» Feedback : Ine

Vet inte om mitt andra inlägg kom fram, så jag skriver ett nytt...



Vill du skicka ett mess så att jag får ditt mobilnummer? Min mobil har nämligen gått en plågsam död tillmötes (vinspilld) Så får vi se när vi kan träffas över en kopp!



Puss.

2009-01-06 @ 20:44:10
URL: http://inemaria.blogg.se/
» Feedback : Ine

Tack, nu har jag lagt in ditt nummer!



På torsdag blir utmärkt för mig, om det är på eftermiddagen/kvällen. Jobbar ju på dagen. Vad tros om det? Hur går det med nya lägenheten?



Puss.

2009-01-11 @ 11:02:18
URL: http://inemaria.blogg.se/
» Feedback : Ine

Tack, nu har jag lagt in ditt nummer!



På torsdag blir utmärkt för mig, om det är på eftermiddagen/kvällen. Jobbar ju på dagen. Vad tros om det? Hur går det med nya lägenheten?



Puss.

2009-01-11 @ 11:03:04
URL: http://inemaria.blogg.se/

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback