Lycka


Sen i går kväll så vet jag att jag kommer att få besöka mitt paradis om 41 dagar.
I förrgår låg siffran på 153
De är skillnad!
Och nu kan jag knappt vänta. Jag ler för mig själv. Blundar och känslan kommer tillbaks...

Jag vet att jag tjatar. Men jag har hittat hem. Fårö, jag älskar dig!












Förövrigt så har jag gått och blivit bostadsrättsägare :) från och med januari är de Aspudden som gäller!


Kärlek
/Fröken D

» Feedback
» Feedback : Jon

Skönt att du får tillbaka till ditt älskade Gotland :)



Hoppas att skolan går bra för dig!



Kramar /Jon

» Feedback : Geten

ah, du är så söt, Hanna! men vi är fortfarande bistra över att inte få fira nyår med er. det får bli en annan gång! :) jättegrattis till lägenhet föresten!

2008-11-28 @ 16:55:11

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback