Lite annorlunda mössa


Förövrigt så var jag på myrorna i Ropsten häromdagen...




En bild säger mer än tusen ord.


Mössan är iaf full med guldpaljetter. Jag insåg när jag fick syn på den att en sån här grej kommer jag aldrig mer att få se, vilket gjorde att jag nu äger en svart stickad mössa full med guldpaljetter

Och för er som undrar...  Ja, den låter när man skakar på huvudet :P

Jag har lovat Erik att om jag kommer in på konstfack så ska jag använda den.

Och jag hoppas verkligen att jag kommer in!

» Feedback
» Feedback : Geten

ah, fantastiskt! jag säger bara det. fantastiskt!

2009-05-07 @ 22:05:06
» Feedback : Anna

Hääärligt att du bloggar igen vännen! :) Och du kan vara lugn, den där mössan kommer ju knappast vara det underligaste som förknippas med Konstfack... ;)

» Feedback : .Westerdahl

Hahaha. Den är så ful :P

2009-05-08 @ 19:36:55
URL: http://www.erikwesterdahl.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback