Utkast: Fåglarna kvittrar ...


Fåglarna kvittrar och solen skiner. Det är varm ute och livet blev, eller kändes åtmindstonde lite lättare. Om jag inte minns helt fel så kallas det för vår.

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla vinter. Förjävlig är att ta i. Samtidigt så kändes det förävligt ibland. Eller så var det bara min tid som det fanns alldeles för lite av eller jag som inte kunde planera...

Hur som helst, efter vår kommer sommar, vilket innebär Gotland och Fårö och mitt livs kärlek.
Den 1 juni börjar jag och Erik arbeta. Årets jobb är nog vad man skulle kunna kalla ett drömjobb! vi ska bygga upp en hantverksbutik på Fårö.

Den 20 maj slutar skolan. Det är inte långt kvar.
Den 26 maj ska Beckmans lämnas in.
Den 31 maj så flyr jag över Havet till Gotland.
Från den 31 maj till augusti ska jag njuta. Jag ska vara lycklig och glad.

Just nu är det arbetsprover till Beckmans som jag arbetar med. I morgon är det Skasen med klassen. Något i stil med djurkroki :P


Valborg var Uppsala och helt underbar. Tack för det vänner! Så härligt att få träffa alla igen!

Det här året har verkligen inte inneburit en massa tid att hitta på roliga saker. Mest plugg, arbetsprover, flytt hit och dit och saknad efter älskling och vänner! Hoppas att jag får mer tid i höst till sånt.


Mora, för ett år sedan! Jag, Erik och Stefan
sågs i princip varje dag.
Saknar er!




Som sagt, i höst! :P Och i sommar för er som planerar att komma till Gutarnas underbara ö
» Feedback
» Feedback : emelie

Vasastan 26 fina kvm :)Du har en stående inbjudan efter första juni.

» Feedback : Geten

Valborg var underbart! Det var så roligt att ni kom! Mer sånt! :)

2009-05-07 @ 22:03:58
» Feedback : Anna

Jag håller bara med Get - skitkul att ses på Valborg! Tycker verkligen det är superkul att vi återupptäckt vår vänskap. ;)



Här i Uppsala rullar livet på, men jag är mest intresserad av Allt Som Inte Är Skolan. :P Mentalt har jag nog tagit sommarlov alltså. Illa, men jaja. Fyra veckor kvar, sen jävlarimej är det sommar! :)

2009-05-07 @ 23:32:29
URL: http://annasord.blogg.se/
» Feedback : .Westerdahl

sjukt snygg i lugg är du. :) kyss älsk

2009-05-08 @ 19:36:22
URL: http://www.erikwesterdahl.se
» Feedback : sara nordén

vad fina ni är! :)

2009-05-13 @ 00:37:22
URL: http://saranorden.blogg.se/
» Feedback : Sara

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 03:58:59
URL: http://gravidforsakring.net

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback