Offatbart!


När jag på fredagkvällen kom till järnvägsstationen stod 170 bussen där och väntade.
Vad ingen visste var att bussen saknade en passagerare.

Sent på lördagskvällen promenerade jag med kusin längs siljans strand. Jag tänkte på hur lugnt de är i här. Vilken trygghet jag kände jämfört med Örebro.
Mord, väldtäkt och misshandel.
Men inte här.
Fast jag befann mig på en enslig cykelväg, så fanns lugnet. Jag kunde slå bort alla tankar som annars skrämmer mig.

Någongång mellan fredag och måndag händer de.
De är ofattbart, skrämmande och obeskrivligt hemskt.

Tryggheten försvinner även här, sakta men med stora steg åt gången.
» Feedback
» Feedback : emelie

tackar.

ja du i de lugnaste vatten...

verkligheten är hemsk ibland.

» Feedback : Anna

Tack! :) Det är verkligen terapeutiskt att baka och pyssla, så när det vankas inflyttningsfest blir det till att komma hungrig. ;) Lite mer ordning i lägenheten och finare väder ute så ska det nog bli av, men besök innan dess är förstås också välkommet. ;)

Det är svårt att sätta ord på alla tankar som uppkommer när efter det som har hänt. I Mora?Varför? Hur? Hur kan någon göra så mot en annan människa? Ofattbart.

2008-02-19 @ 18:57:48
URL: http://annasord.blogg.se
» Feedback : emelie

ja det är jag på alla bilder :)

och ja erik är inblandad, men bilderna har mark tagit (nucci.blogg.se) är riktigt nöjd.

ja men vi kan väl ta en fika eller något? hade varit tufft :)

2008-02-19 @ 21:06:53
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
» Feedback : .Westerdahl

Love love love tillbaka! Ses om 36 timmar (tyyp) ^^,

2008-02-20 @ 09:42:18
URL: http://westerdahl.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback