Tankar


Just nu vill jag bara krypa ur mitt lilla skinn och försvinna.
Vet inte varför, de känns bara så.

Just nu vill jag ha en varm juli kväll. Jag vill gå på Langhammars strand och plocka vackra stenar. Sen vill jag ta bilen och susa genom de vackra nattlandskapet på Fårö. Genom dimma och dagg. Över slätter och förbi får. Hem till stugan där min trygghet väntar och kramar mig.
» Feedback
» Feedback : emelie

Hej Hanna.

Har precis pratat med din Erik(och skällt lite på honom) :) Hoppas allt är bra med dig och att vi ses i helgen.(har kanske en trea på g :))

kram.

» Feedback : Emilie

Vad mysigt det.. : )
Ja, i alla fall det sista..
Du får gärna vara kvar i ditt skinn! ;)

2008-03-27 @ 10:13:24
» Feedback : Anna

Tack för hjälpen! :) Förhoppningsvis får vi se något resultat av allt arbete bakom kulisserna dagarna framöver. ;) Ha en fin helg med all släkt!

2008-03-27 @ 23:55:46
URL: http://annasord.blogg.se

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback