Minnen


Åhhåååååå...

Jag har just ägnat mig åt tidsfördriv för att slippa arbeta med arbetsprover. Usch usch usch, vad jag är trött på all skit!!!

Tidsfördrivet bestod av att kika in på vännernas bilddagböcker. Gud vad jag saknar alla!!!
Gud va jag saknar alla mysig kvällar! Alla fest kvällar!
Vill bara åka hem till Larsson och träffa hele gänget. Dricka en massa alkohol och dra ut på krogen. Träffa en massa människor man känner. Åhååå.


Just nu står Örebro långt ner på tycka om listan.

På gotland då Jävlar ska de festas!!!
Vem vet, kanske går de bättre med alla arbetsprover om man dricker lite alkohol redan nu?? ^^, Då kanske jag gör sådanna där djupa konstiga saker som lärarna tycker att jag ska börja med!

Haha!

» Feedback
» Feedback : emelie

hey babe.
bit ihop och kämpa på med dina prover, snart är du på gotland och festar runt :)

hoppas allt är bra med dig.

kramar

» Feedback : Shine

Djupa konstiga saker? Hm.. r they high? XD

2008-05-12 @ 17:47:58
URL: http://thwart.blogg.se/
» Feedback : Emmapemma ´=)

men snart dahlroten då j'klar! mindre än en månad tills vi ses på gotland nu bruden! =D vi längtar som galningar =) saknar er massor oxå, ska bli så kul o träffa o skvallra lite =)

2008-05-12 @ 21:09:00
» Feedback : Anna

Ta dig en hutt eller två du, Hanna. Ju mindre du fattar av det du gör, desto mer konst är det. :)

2008-05-13 @ 00:11:29
URL: http://annasord.blogg.se
» Feedback : Geten

Hanna! snart är det ett år sen vi sågs senast. borde vi inte göra något åt det? :) kramkram!

2008-05-18 @ 21:22:26

» Feedback

« Nick

« E-Mail

« Blogg

« Feedback
« Stammis!
Trackback